Action heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen gewonnen in de categorieën: Speelgoed & Warenhuis. Daarnaast zijn uitgeroepen tot overall 'Beste Winkelketen 2015 - 2016'! In dit item vertelt Action waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden Action, drie belangrijke vragen: 

Waarom doet Action mee? 
Als klanten je uitroepen tot Beste Winkelketen is dat de grootste waardering die je als winkelbedrijf kunt krijgen. We zijn er dan ook heel trots op dat wij vorig jaar naast winnaar in diverse categorieën, zelfs voor de tweede keer werden uitgeroepen tot Retailer of the Year Europe.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 Action gebracht? 
Positieve waardering voor Action die we koesteren. We zijn een relatief jonge retailer, met name in Frankrijk en Duitsland en het is dan ook erg goed om te zien dat onze klanten onze formule en de voordelen daarvan herkennen en weten te waarderen. Zij waarderen ons continu verrassende assortiment voor hele lage prijzen maar ook de prettige sfeer in onze winkels. Dankzij de inzet van onze medewerkers zijn we in staat iedere dag weer klanten blij te maken en deze successen te behalen.

Wat verwacht Action van deze editie van de verkiezingen? 
Het zou een groot compliment voor ons zijn als we opnieuw één of meerdere prijzen winnen.

 

 

 

 

 

 

13692939 309777312688791 1541056300557884610 o

Zeeman heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen gewonnen in de categorie: Baby & Kind. In dit item vertelt Zeeman waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden Zeeman drie belangrijke vragen: 

Waarom doet Zeeman mee? 
We horen graag wat onze klanten van ons vinden. Dit helpt ons nóg beter richting te geven aan de route die we aan het bewandelen zijn.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 - 2016 Zeeman gebracht? 
Trots. Trots op onze artikelen, medewerkers en leveranciers. En trotsheid bij ons personeel, dat sterk betrokken is. En we zijn ook trots op onze klanten, die de tijd en moeite hebben genomen om op Zeeman te stemmen en ons positief hebben beoordeeld.

Wat verwacht Zeeman van deze editie van de verkiezingen? 
We hopen onze titel 'Beste winkelketen in de categorie Baby & Kind' voor zowel Nederland als België natuurlijk te verdedigen. En we zijn opnieuw genomineerd in de categorie Lingerie & Ondermode, Damesmode en Herenmode. Alle nominaties zijn voor ons al een teken dat we goed bezig zijn. Mochten we winnen in één of meerdere categorieën dan maakt dat het alleen nog maar mooier. 

 

 

13724934 309751832691339 4087204693082433588 o

Shoeby heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen en Webshop Awards gewonnen in de categorie: Damesmode. In dit item vertelt Shoeby waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden Shoeby drie belangrijke vragen: 

Waarom doet Shoeby mee?
Bij Shoeby staat de klant altijd centraal. Onze personal shoppers in de winkels zetten altijd dat stapje extra en doen er alles aan om onze klant zich bijzonder te laten voelen. Waar je ons ook tegenkomt (online/offline) de klant is voor ons het allerbelangrijkste. Het winnen van deze prijzen geeft ons daadwerkelijk het gevoel dat wij gewaardeerd worden door onze klanten. Tevens worden wij allemaal extra gemotiveerd om de klanten te blijven verrassen!

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 en Webshop Awards 2015 – 2016 Shoeby gebracht?
Veel positiviteit zowel bij onze klanten, personal shoppers en de medewerkers op ons kantoor. Het echte teamgevoel kwam naar voren. Shoeby is een familiebedrijf waar mensen werken met passie en een hart voor de klant. Door het winnen van deze prijzen werd het gevoel extra benadrukt. Een kers op de taart!

Wat verwacht Shoeby van deze editie van de verkiezingen? 
Afgelopen voorjaar zijn wij gestart met een nieuwe herpositioneringscampagne, waarbij de klant nog meer centraal staat en waarbij service naar een hoger level getild wordt. Wij hopen dat onze klanten dit gevoel ook herkennen en ons wederom als beste beoordeeld.


13613219 306961552970367 3578099391616177939 o

123inkt.nl heeft vorig jaar de titel Webshop Awards gewonnen in de categorie: Computerspeciaalzaken. In dit item vertelt 123inkt.nl waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden 123inkt.nl drie belangrijke vragen:

Waarom doet 123inkt.nl mee?
Bij 123inkt.nl houden we wel van een beetje competitie! Het winnen van de award zou toch de kers op de taart zijn van weer een mooi jaar. Ook zijn de beoordelingen van onze klanten belangrijk voor het bepalen waar we de lat nog hoger kunnen leggen, want ruimte voor verbetering is er natuurlijk altijd.

Wat heeft de titel Webshop Awards 2015 – 2016 123inkt.nl gebracht?
Het winnen van de titel Webshop Awards heeft alleen maar goede dingen gebracht! We zijn dankbaar voor de waardering die we keer op keer krijgen van onze klanten en worden ook steeds gemotiveerder om dit niveau vast te houden of zelfs te verhogen.

Wat verwacht 123inkt.nl van deze editie van de verkiezingen?
We werken het hele jaar hard om zowel de kwaliteit als de service op het hoge niveau te houden dat onze klanten van ons gewend zijn. En de klant is degene die kiest, dus we hopen dat ze net zo tevreden over ons zijn als vorig jaar!

 

 

 

 

 

 

13692611 309347942731728 2623923092425155176 n

FonQ heeft vorig jaar de titel Webshop Awards gewonnen in de categorie: Warenhuis. In dit item vertelt fonQ waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar hen gebracht heeft. Wij stelden fonQ drie belangrijke vragen: 

Waarom doet fonQ mee?
Wij vinden de Webshop Awards een mooi initiatief. Het zet de webwinkelbranche goed op de kaart en daarnaast is het voor ons een graadmeter hoe fonQ als webwinkel door de consument wordt gewaardeerd.

Wat heeft de titel Webshop Awards 2015 – 2016 fonQ gebracht?
Het winnen van de Webshop Award in de categorie ‘beste warenhuis’ geeft ons vertrouwen in de weg die we met fonQ zijn ingeslagen. We leggen de focus op wonen, koken en lifestyle en houden daarbij vast aan onze emotional commerce-strategie. Ook draagt het winnen van de award bij aan het versterken van het merk fonQ, iets waar we de afgelopen jaren hard aan werken.

Wat verwacht fonQ van deze editie van de verkiezingen? 
We hebben het afgelopen jaar weer flink doorontwikkeld en hopen natuurlijk dat dit door de consument is opgemerkt. Het zou erg mooi zijn als we dit jaar opnieuw een award in de wacht kunnen slepen. 

 

13619921 306826782983844 3160517801904568402 n

00-ABN-AMRO.jpg01-wereldhave.jpg02-qanda.jpg03-staatsloterij.jpg04-demandware.jpg05-salesforce.jpg06-yourgift.jpg07-ABN-AMRO.jpg07-vanas.jpg08-opiness.jpg09-retailtrends.jpg10-telegraaf.jpg11-BloomyPro.jpg11-nuon.jpg12-qandapanel.jpg