Bever heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen en Webshop Awards gewonnen in de categorie: Sport. In dit item vertelt Bever waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden Bever drie belangrijke vragen: 

Waarom doet Bever mee?
We zijn van nature nieuwsgierig en willen graag (weer) weten hoe onze klanten over ons denken. Als je in onze winkel of online bent geweest of contact hebt gehad met onze klantenservice, kun je een e-mail krijgen waarin we vragen naar je ervaring. Deze feedback houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we de juiste focus houden: zaken verbeteren waar onze klanten echt iets aan hebben. De beoordelingen van de verkiezingen: 'Beste Winkelketen' en 'Webshop Awards' geven ons hier ook inzicht in.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 en Webshop Awards 2015 – 2016 Bever gebracht?
Het winnen van de awards in 2015 was fantastisch. Het gaf het ons de bevestiging dat we veel goede dingen doen en onderstreepte het belang van klantgericht werken voor Bever. En het maakte veel energie bij ons los. Energie om nog veel meer te gaan doen voor klanten.

Wat verwacht Bever van deze editie van de verkiezingen?
De verkiezingen van 2016 zijn weer net zo spannend als in 2015. En de nieuwe categorie Outdoor maakt het voor ons dit jaar extra leuk. Maar het belangrijkste is achterhalen of onze klanten ons weer net zo positief beoordelen. Zitten we nog op het goede spoor? Wij denken van wel, het woord is nu aan onze klanten!

13725010 309340149399174 5262007016506661524 o


13723837 309340219399167 5169943874254593445 o

 

00-ABN-AMRO.jpg01-wereldhave.jpg02-qanda.jpg03-staatsloterij.jpg04-demandware.jpg05-salesforce.jpg06-yourgift.jpg07-ABN-AMRO.jpg07-vanas.jpg08-opiness.jpg09-retailtrends.jpg10-telegraaf.jpg11-BloomyPro.jpg11-nuon.jpg12-qandapanel.jpg