VanHaren heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen gewonnen in de categorie: Schoenen. In dit item vertelt vanHaren waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar o.a. heeft gebacht. Wij stelden vanHaren drie belangrijke vragen:

Waarom doet vanHaren mee? 
Ruim 230.000 consumenten hebben hun stem vorig jaar uitgebracht en vanHaren de beste beoordeling gegeven op de belangrijkste koopaspecten; assortiment en prijs. Retail betekent constant in beweging blijven en je betekenis voor klanten vergroten. Dit doen we door naar onze klanten te luisteren en met ze in gesprek te gaan, zo weten wij waar de behoeften liggen.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 vanHaren gebracht? 
We zijn ontzettend trots dat de consument wederom zijn waardering voor vanHaren heeft uitgesproken. Een beter compliment kun je niet krijgen! 
Deze verkiezing geeft ons ook inzicht in hoe wij gepresteerd hebben en waar er nog kansen liggen voor de toekomst.

Wat verwacht vanHaren van deze editie van de verkiezingen? 
Dat is juist zo goed aan dit onderzoek: De consument bepaalt! Uiteraard zouden wij het geweldig vinden als we deze consumentenprijs voor de 4e keer in ontvangst mogen nemen.

13620098 306459369687252 4889256695394398055 n

00-ABN-AMRO.jpg01-wereldhave.jpg02-qanda.jpg03-staatsloterij.jpg04-demandware.jpg05-salesforce.jpg06-yourgift.jpg07-ABN-AMRO.jpg07-vanas.jpg08-opiness.jpg09-retailtrends.jpg10-telegraaf.jpg11-BloomyPro.jpg11-nuon.jpg12-qandapanel.jpg