VanHaren heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen gewonnen in de categorie: Schoenen. In dit item vertelt vanHaren waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar o.a. heeft gebacht. Wij stelden vanHaren drie belangrijke vragen:

Waarom doet vanHaren mee? 
Ruim 230.000 consumenten hebben hun stem vorig jaar uitgebracht en vanHaren de beste beoordeling gegeven op de belangrijkste koopaspecten; assortiment en prijs. Retail betekent constant in beweging blijven en je betekenis voor klanten vergroten. Dit doen we door naar onze klanten te luisteren en met ze in gesprek te gaan, zo weten wij waar de behoeften liggen.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 vanHaren gebracht? 
We zijn ontzettend trots dat de consument wederom zijn waardering voor vanHaren heeft uitgesproken. Een beter compliment kun je niet krijgen! 
Deze verkiezing geeft ons ook inzicht in hoe wij gepresteerd hebben en waar er nog kansen liggen voor de toekomst.

Wat verwacht vanHaren van deze editie van de verkiezingen? 
Dat is juist zo goed aan dit onderzoek: De consument bepaalt! Uiteraard zouden wij het geweldig vinden als we deze consumentenprijs voor de 4e keer in ontvangst mogen nemen.

13620098 306459369687252 4889256695394398055 n

Only for Men heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen en Webshop Awards gewonnen in de categorie: Herenmode. In dit item vertelt Only for Men waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar o.a. heeft gebracht. Wij stelden Only for Men drie belangrijke vragen:

Waarom doet Only for Men mee?
Wij houden van het competitie element en willen voor ons eigen motivatie graag gekozen worden tot beste herenmodeketen. Uiteraard is het predicaat ‘beste winkelketen’ goed te gebruiken in onze marketinguitingen.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 en Webshop Awards 2015 – 2016 Only for Men gebracht?
Door deze prijzen twee jaar op rij te mogen winnen zijn we intern alleen maar meer gemotiveerd. We zien het nu ook als een uitdaging om nu voor de hattrick te gaan. Daarnaast heeft de prijs veel positieve publiciteit in de media opgeleverd, dus het heeft onze naamsbekendheid een boost gegeven. Ook voor de webshop wekt het keurmerk veel vertrouwen bij consumenten die nog niet eerder met ons in aanraking zijn gekomen.

Wat verwacht Only for Men van deze editie van de verkiezingen? 
Het zal een spannende strijd worden in september, omdat we weer stevige concurrentie hebben. We hebben echter na de prijs van vorig jaar niet stil gezeten, dus we hopen met alle recente ontwikkelingen onze klanten weer positief te hebben verrast. Zo hebben wij o.a. een geheel nieuwe outlet geopend in Lelystad. Of het voldoende is geweest zullen we tot medio september af moeten wachten...

13603250 305278483138674 9174213108115998394 o

Bever heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen en Webshop Awards gewonnen in de categorie: Sport. In dit item vertelt Bever waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar heeft gebracht. Wij stelden Bever drie belangrijke vragen: 

Waarom doet Bever mee?
We zijn van nature nieuwsgierig en willen graag (weer) weten hoe onze klanten over ons denken. Als je in onze winkel of online bent geweest of contact hebt gehad met onze klantenservice, kun je een e-mail krijgen waarin we vragen naar je ervaring. Deze feedback houdt ons scherp en zorgt ervoor dat we de juiste focus houden: zaken verbeteren waar onze klanten echt iets aan hebben. De beoordelingen van de verkiezingen: 'Beste Winkelketen' en 'Webshop Awards' geven ons hier ook inzicht in.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 en Webshop Awards 2015 – 2016 Bever gebracht?
Het winnen van de awards in 2015 was fantastisch. Het gaf het ons de bevestiging dat we veel goede dingen doen en onderstreepte het belang van klantgericht werken voor Bever. En het maakte veel energie bij ons los. Energie om nog veel meer te gaan doen voor klanten.

Wat verwacht Bever van deze editie van de verkiezingen?
De verkiezingen van 2016 zijn weer net zo spannend als in 2015. En de nieuwe categorie Outdoor maakt het voor ons dit jaar extra leuk. Maar het belangrijkste is achterhalen of onze klanten ons weer net zo positief beoordelen. Zitten we nog op het goede spoor? Wij denken van wel, het woord is nu aan onze klanten!

13725010 309340149399174 5262007016506661524 o


13723837 309340219399167 5169943874254593445 o

 

00-ABN-AMRO.jpg01-wereldhave.jpg02-qanda.jpg03-staatsloterij.jpg04-demandware.jpg05-salesforce.jpg06-yourgift.jpg07-ABN-AMRO.jpg07-vanas.jpg08-opiness.jpg09-retailtrends.jpg10-telegraaf.jpg11-BloomyPro.jpg11-nuon.jpg12-qandapanel.jpg