Verzamel relevante inzichten vanuit consumenten én
maak je kans op de winnaarstitel in jouw categorie!
Welke (web)winkels worden bekroond
met een winnaarstitel?
Het ‘Retailer of the Year’ concept is een grootschalige consumentenverkiezing in Nederland. Naast de verkiezingen in Nederland, worden deze in België en Italië georganiseerd. Het concept is ontstaan uit de wens van consumenten om hun mening te delen over hun favoriete (web)winkels. Het belangrijkste doel van de verkiezingen is het genereren van positieve (media)aandacht voor retailers en het geven van meer inzicht in de mening van de consument over een (web)winkel. Naast consumentenprijzen worden er ieder jaar vakprijzen uitgereikt. De winnaars van deze awards worden door een kundige jury en vakgenoten bepaald. Retail is een feestje – wie staat dit jaar als winnaar op het podium?
Niemand kent jouw (web)winkel zo goed als je eigen klanten. Motiveer hen om een stem uit te brengen en ontdek hoe consumenten je beoordelen. Een promotiepakket helpt je daarbij.
De beoordelingen van consumenten bevatten een hoop waardevolle informatie. Waar liggen de kansen voor jouw (web)winkel? Verkrijg belangrijke inzichten door middel van een rapportage.
Is jouw (web)winkel de winnaar? Gefeliciteerd! Val op in de winkelstraat of op het web en maak gebruik van het logo. Met een licentiepakket kun je een jaar met het verkiezingslogo communiceren.