Only for Men heeft vorig jaar de titel Beste Winkelketen en Webshop Awards gewonnen in de categorie: Herenmode. In dit item vertelt Only for Men waarom ze meedoen aan de verkiezing en wat de verkiezing van vorig jaar o.a. heeft gebracht. Wij stelden Only for Men drie belangrijke vragen:

Waarom doet Only for Men mee?
Wij houden van het competitie element en willen voor ons eigen motivatie graag gekozen worden tot beste herenmodeketen. Uiteraard is het predicaat ‘beste winkelketen’ goed te gebruiken in onze marketinguitingen.

Wat heeft de titel Beste Winkelketen van het Jaar 2015 – 2016 en Webshop Awards 2015 – 2016 Only for Men gebracht?
Door deze prijzen twee jaar op rij te mogen winnen zijn we intern alleen maar meer gemotiveerd. We zien het nu ook als een uitdaging om nu voor de hattrick te gaan. Daarnaast heeft de prijs veel positieve publiciteit in de media opgeleverd, dus het heeft onze naamsbekendheid een boost gegeven. Ook voor de webshop wekt het keurmerk veel vertrouwen bij consumenten die nog niet eerder met ons in aanraking zijn gekomen.

Wat verwacht Only for Men van deze editie van de verkiezingen? 
Het zal een spannende strijd worden in september, omdat we weer stevige concurrentie hebben. We hebben echter na de prijs van vorig jaar niet stil gezeten, dus we hopen met alle recente ontwikkelingen onze klanten weer positief te hebben verrast. Zo hebben wij o.a. een geheel nieuwe outlet geopend in Lelystad. Of het voldoende is geweest zullen we tot medio september af moeten wachten...

13603250 305278483138674 9174213108115998394 o

00-ABN-AMRO.jpg01-wereldhave.jpg02-qanda.jpg03-staatsloterij.jpg04-demandware.jpg05-salesforce.jpg06-yourgift.jpg07-ABN-AMRO.jpg07-vanas.jpg08-opiness.jpg09-retailtrends.jpg10-telegraaf.jpg11-BloomyPro.jpg11-nuon.jpg12-qandapanel.jpg