Motiveer je klant

Actief deelnemen

Om kans te maken op de titel ‘Beste Winkelketen van Nederland’ en/of ‘Webshop Award the Netherlands’ binnen jouw categorie, moet jouw (web)winkel voldoende beoordelingen/stemmen krijgen. Je hebt minimaal 380 netto beoordelingen nodig per categorie en per kanaal (fysiek/online) om genomineerd te kunnen worden. Kies één van de promotiepakketten, roep je klanten op via verschillende kanalen én verzamel beoordelingen/stemmen. Ga je voor brons, zilver of goud?

Brons

Gratis
  • Gepersonaliseerde stemlink, direct naar jouw (web)winkel.

    Daarnaast ontvang je een extra stemlink voor gebruik in de fysieke winkel. Klanten laten via deze link in de winkel hun e-mailadres achter en ontvangen op een later moment een uitnodiging om op jouw winkel te stemmen.
  • Standaard banners om consumenten te motiveren een stem uit te brengen.

Zilver

€ 750,-
  • Gepersonaliseerde stemlink, direct naar jouw (web)winkel.

    Daarnaast ontvang je een extra stemlink voor gebruik in de fysieke winkel. Klanten laten via deze link in de winkel hun e-mailadres achter en ontvangen op een later moment een uitnodiging om op jouw winkel te stemmen.
  • Standaard banners om consumenten te motiveren een stem uit te brengen.
  • Met de losse artworkbestanden maak je een campagne in jouw huisstijl.
  • Real time inzicht in het aantal stemmen en daarmee inzicht in de effectiviteit van jouw verkiezingscampagne.

Goud

€ 1.750,-
  • Gepersonaliseerde stemlink, direct naar jouw (web)winkel.

    Daarnaast ontvang je een extra stemlink voor gebruik in de fysieke winkel. Klanten laten via deze link in de winkel hun e-mailadres achter en ontvangen op een later moment een uitnodiging om op jouw winkel te stemmen.
  • Standaard banners om consumenten te motiveren een stem uit te brengen.
  • Met de losse artworkbestanden maak je een campagne in jouw huisstijl.
  • Real-time inzicht in het aantal stemmen op filiaalniveau om het effect van je campagne te meten. Na afloop krijg je inzicht in de resultaten via een dashboard en een toelichting door een retailexpert. Je ontdekt het verhaal achter het cijfer: relevante input voor een betere winkelprestatie.

Voorbeelden